Wednesday 24 July 2013

keyboard lappy menggila akibat si apin mok mok :3


               hi assalammualaikum semua :)

huh! lama gila kan aku tak update blog kan? :3 kenapa kenapa??  sebabnya si asus putih kesayangan aku ni ade problem siket aritu...kalau aku cita ape problem nye,mesty korang tak pecaya! -___-' SERIOUSLY LAWAK!haha

alkisahnya aritu aku dok syok syok berfb,datang si apin mok mok(kucing) sambil buat muka menggoda paris hilton :3 aku suka paris hilton :D! yang tak boleh blahnya,dia boleh naik kat keyboard lappy aku dengan selambanya! pashtu pegi tido atas keyboard tu ha...cepat pulak dia lena...ngantok sangat kot =.=' mata keatas,tangan kebahu krikkrikkrikkrik...speechles kejap,mahu terkebil kebil mate aku time tu...padahal bukan lembut pon keyboard ni,si apin mok mok tu saje je nak cari pasal dengan aku sebenarnya :3 yelah,dah berbulan bulan tak melayan kegedikkan dia sejak aku bergelar engineer to be di perlis...mak ai,poyonye ayat aku

buat pengetahuan korang,aku memang fail bab bab kacau kucing tido,sebab comel sangat! so aku bia je dia tido terserlah ke sengallan aku time tu =.=' tunggu punya tunggu si apin mok mok tu mangun,aku pun amek wriskies letak kat hidung dia :3 macam kejam je tindakan aku tu,tapi tu je jalan terbaik yang aku ade time tu...HASILNYA?? haha! berkesan tahu?! dia terus bangun pegi tempat makan wriskies dia :D haha...

TAPI!!!

rupa rupanya si apin mok mok tu dah teralih setting keyboard lappy aku... :3 tekan a,keluar y! tekan d  keluar u! senang cakap,semua huruf ah teralih alih da :3 pergh,hati ni tuhan je tau..huhu...naseb baik si apin mok mok tu comel :3 sabar jela...

keesokkan harinya -..-'

pegi hantar kedai baiki lappy...huh! memang duit aku ni banyak kan sebenarnya si apin mok mok :3 nak beli makanan pro diet ko lagi,susu ko lagi,shampoo anti kutu ko lagi -..-
naseb baik ko comel :'D tak jadi nak marah...heee i love you! lain kali buat lagi eh?? :3



         ni gambar apin tido dengan bunny kesayangan dia dan saya,mereka ni bespereng :*

                                            p/s ni bukan si apin mok mok

1 comment:

  1. hahah azey,, redo je lah kan,, sayang kucing punye pasal,,,:D

    ReplyDelete