Thursday 7 March 2013

my class fashion!



ASSALAMMUALAIKUM…

Korang pernah dgr x ayat ni?? style is very personal. it has nothing to do with fashion. fashion is over quickly. style is forever ^^…ape gelak2 ah??-___-! oke2,fine…aku taulah aku mmg x layak langsung nak cakap pasal style2 ni bagai…mane x nye aku pon simple2 je time pegi klas…huhu…nnt barulah rase selesekan nk belajar…klo sudi nak tengok baju2 simple azey ni,rajinlah2 schroll ke bawah! hikhikhik… check it out! ^____^

see!,teramat sangatlah simple...tudung bawal nice too see kan? lapis2 kat atas kepala tu aku reka sendri sebab nak bg tudung bawal kosong tu ada corak2 siket...style ni aku reka sendri tau! ^___^ x penah lagi ada org lain pakai mcm ni...kalau ramai yang suka, nnt boleh lah aku buat tutorial...insyaAllah...so kalau suke,komen oke!yey!

with my bodyguard!haha...yang ni pon same,special style tudung yg dreka sndri lagi...inner,bju ala2 jaket labuh tapi xde lengan n sport shoes yang same -___-!

jaket hitam,dress pendek,light skinny,bawal and sweety shoes! ^____^ tengok tu, kawan2 aku pon simple2 je...kami geng simple!heee...
simple dimple kan?not too heavy look to class!yey!jacket hitam,baju singlet labuh warne orange,sport shoes and shawl ^___^ eeh,beg pack mcmtu mestylah kne ad kalau banyak bku kne bwk hari tu!barulah senang nak sumbat menyumbat buku!hewhewhew

bawal,tshirt putih and sluar boot cut! ^___^

tggu bas!sempat lagi bergmbar...tengok tu,simple kan??jaket lagi dan lagi!,sport shoes n also bawal hitam ^____^

ni aku pakai kmja hitam,so x nmpk sngat kan??then,jeans pon hitamlah....kasut crocs jek!!haha...and bawal again! -___-!

we!rainbow!!!hikhik....jaket hitam kesayangan ni lagi, sebabnye senang nak digyakn dgn bju ape2 skli pon! bju dress pendek lagi and sluar slack pon jadilah ^____^

baju dah di cover dgn jaket unimap!oh xpe2,sbnrnye kat dlm tu aku pki mcm gmbr kat bwh ni...hehehe....lalalala...^____^

shawls day! ^___________^ we love simple!

erk!pgi kdai dekat area klas!haha ni memang kje aku hari2,mesty nak makan aiskrim dlu...brulah bleh bljr kan??-___-! #ade kne mngene ke aiskrim dgn blajar ek??haha... oke babai! tenkiu hensome and beautiful olls for reading my blog! ^___^ luv u!








No comments:

Post a Comment