Thursday 14 March 2013

beauty product!


assalammualaikum semua ^^


yeay! dapat lagi jumpe korang semua...jom kite ucap alhamdulillah same-same...oke oke,sume da sebut kan??hehehe...kali ni aku cume nak share produk muka yang aku pakai...produk ni xdela mahal,xdelah murah jugak...sederhana jer!alah kulit muke aku ni bukan lah cantik mane pon!huhuhu...tapi bagi kawan-kawan yang ade tanye aku hari tu, inilah produk nye! ^_^


haaa..ni lah produk nutrimetics!^___^ produk berasaskan apricot, bau dye wangi sangat tau,bau macam chewgum!hewhewhew...sampai rase nak makan jer!!kite start dari kiri k? yang kiri ni ialah expoliating gel...dalam dye ade apricot seed powder!ohsem kan??kene pakai lepas cuci muke tau,tapi kene pakai 2 minggu sekali jer,haa! jimat kan?lalalala^___^...sbbnye mende ni just untuk buang minyak2 berlebihan...

next! yg sebelah tu pulak name dye cleansing mousse...alah,senang cakap ni just pencuci muke lah...so,sesuka hatilah nak pakai berape kali yang aku nak...haha...tapi selalu nye aku gune time aku mandi pagi,lepas balik kelas(tengahari),mandi malam and sebelum nak tido lah kan...yang bestnye,pencuci muka ni ade vitamin E!seriously x tipu tau -___-! untuk makluman korang,vitamin E sangat penting untuk kulit ^___^

huihuihui!ni yang paling aku suke tau,oil free moisturiser spf 15!bukan senang nak cari produk yang ade apricot kernel exract dalam ramuan dye...ngehngehngeh...sebabnye ramuan ni dapat melambatkan proses penuaan..bila kulit kita cukup air,so wrinkle wringkle pon lambatlah sikit nak bertempel kat muke ni...kikiki

yeay!da sampai pon turn special toner ni!!oke2,ni bukanlah toner biase tau!toner ni sangat lah berkesan! kalau warna kulit tu x sekata, bolehlah cube toner ni...dalam toner ni pulak,ada chamomile extract! so,liang pori yang tersumbat tu akan di bersihkan!haha...korang tau x ape penyebab kite selalu je ade jerawat?? haa..sebab liang pori ada problem lah tu -___-!...#erk!! macam lah kulit aku cantik sangat kan...kikiki 

#memandangkan perlis ni panas giler and aku pulak tergedik-gedik pegi join suksis,tu yang aku sibok sibok jage kulit ni -___-!...
tapi kan, seriously kita memang kene selalu jage kulit sebabnye kulit ni aset utama bagi setiap orang!hah x pecaye ke??kalau kulit x elok especially muka,nanti nak apply keje pon susah tau...sebab org sekarang bukan nak ilmu semata-mata...tapi dorang nak jugak pekerja yang berpenampilan baik...

#maaflah kalau ada tersalah kata ye kawan-kawan,ni semua cuma pendapat dari diri aku jer...segala yang baik tu datang dari ALLAH,manakala yang buruk tu datang dari diri saya sendri :)
                        

No comments:

Post a Comment