Saturday, 11 May 2013

this song for umi :')


assalammualaikum
dan
salam sejahtera :)
*hamboi!bercakap ala ala pembaca berita gitu kau!haha

selamat hari ibu! :D
*maaf ya,entry ni telambat sikit di publish,hazirahalim buzy sedikit akhir akhir ni...huhu

tapi...

ala :'(
hari ibu kali ni macam sedih sikit bagi aku
sebabnya aku tak penah lagi
 tak celebrate 
hari ibu dangan umi...

kali ni aku betul betul berada jauh dengan umi,
aku kat perlis,umi kat pahang!
oh apelah nasibku diperantauan...
*macam hari raya pulak  =.='
sob sob sob :'(
tak boleh dah nak menyanyi lagu ibu live live kat umi
alah,lagu iklan susu dutch lady tu!heee
*lagu ni lagu favourite dari kecik sampai sekarang....hoho

oleh yang demikian,aku pun bertekad untuk buat video ni!
*lepas mandi,buat video and terus nak telipon umi suruh tengok! :D

harap harap umi suka!yeay! v('_')v

dear umi:anak umi ni sayang umi lebih dari sayang diri dia tau :')
semoga umi panjang umur dalam keadaan sihat,murah rezeki,
berbahagia selalu,
ditempatkan disyurga,berjaya didunia dan diakhirat,dan cantik selalu!
love you until jannah umi :')

by the way!

*umi jugak selalu pesan bahawa syurga seorang anak itu dibawah telapak kaki ibunya,manakala syurga seorang isteri itu dibawah telapak kaki suaminya...
baiklah umi,anak umi akan ingat pesan umi ni sampai bila bila, dekrah janji! :D

selamat menonton!
*jangan mimpi ngeri sudah lepas tengok video suara katak ni :D

thanks for watching ya! 
sayang korang <3


video

No comments:

Post a Comment