Saturday 4 May 2013

siape perempuan ni!ergh!


assalammualaikum :)

model tudung??euww!!sejak bila hazirahalim ni jadi model tudung bagai ni???come on! minah ni dala gemuk,pendek pulak tu kan???
tak layak langsung jadi model oke!!!

walaupun begitu,hahaha v(^_^)v
oke kawan kawan,inilah dinamakan rezeki dari ALLAH!
sumpah,aku sendiri pun tak aspek sume ni tau =.='

meh nak story pengalaman aku ni siket :)

27/04/2013
3.11 pagi
adalah sorang makhluk ALLAH yang telah menghantar massage ke inbox fb aku
come on!!!
pukul 3.11 pagi kot! tak de keje ke hape aku nak online sampai 3 pagi =.='

massage dari MR X berbunyi seperti ini:
  *salam..hazirah...free x ahad ni...
 cmni,mmber sy nk business tudung,
so die nk cari 
model
 utk tudung
dia business kecik2 je...
so,nk mntk tlg jd model leh x?
nanti adelah payment sikit...takde banyak sangatlah
tp ni just nk start business...ok x?
reply asap ek...

oleh hal yang demikian ye readers,
masagge tu pun dianak tirikan oleh aku...
aku tak online,macam mane nak bace kan??haha
so buat tak tau jelah....

28/04/2013
6.30 pagi
waaahh..awal nye aku bangun!
huhu...alhamdulillah,aku sentiasa ingat pesan umi tercinta aku tu :')

          *jangan lupa ALLAH,sembahyang lima waktu jangan tinggal!

walaupun anak umi ni jauh dimata umi,tak dapat da nak kejut subuh hari hari macam dekat rumah...
umi harap anak umi dah boleh berfikir sendiri...bahawa ALLAH sentiasa melihat kita...
so,kalau nak berjaya didunia dan akhirat,buatlah segala perintah ALLAH ,serta jauhilah segala larangannya wahai anak ku yang degil tapi comel :')

haha!alamak alamak...asal korang buat muka poyo ni
oke oke,fine!aku mengakulah...yang degil tapi comel tu aku tambah sendiri...
lalalala....heeeee

haa...biar aku sambung story eh..
aku ni kalau bab bab merapik rapik ni memang laju je....

28/04/2013
8.02 pagi
so aku bosan tahap gaban dah ni...
biasalah,ari sabtu...selalunye aku ada latihan kawad suksis...
tapi pagi tu,kawad kaki suksis aku tu cancled lah pulak...
seriously!aku tak tau dah nak buat ape pagitu...
so aku pon amek lah objek putih ASUS aku ni,
lalu on9 lah! nak buat ape lagi kan??
nak buat assignment memang tak lah...
cuti tu means cuti study jugak bagi aku oke!haha
*perangai aku buruk macam  !@#*^%$  =.='

bukak facebook :) 
eeh,ada massage lah
sape yang anta ek??

owh MR X...
apepasal pulak dye massage aku ni??
tak penah penah massage aku...
bace punya bace massage tu, aku pon dengan selambenye mereply
massage tersebut:
*wkmslm...pukul berape MR X?? sebab saya ada photoshoot jugak petang tu...kalau sempat saya boleh pegi :)

haaa,,untuk makluman korang... :)
sebelumni da ade crew photographer unimap dah janji nak buat photoshoot dengan aku
so,takkan lah aku nak abaikan kan pulak janji lame aku tu...
that's whylah aku hantar massage camtu kat mr x...

nak dipendek kan cerita,aku pun approved je sebab nye photoshoot tudung ni 
tak clash pun dengan jadual aku punya second photoshoot... 

yang photoshoot tudung ni dari pukul 8.30 - 3 petang
yang photoshoot dengan crew photographer unimap tu 3.30-6.30 petang
tapi letih sikit lah =.='
terkejar kejar!
nak pengsan aku dibuatnya tahu??huhu
alah tak pelah,benda macam ni bukan selalu pun kan :')

alhamdulillah...
semuanya berjalan lancar time photoshoot tu...
cuma time second photoshoot tu,aku macam da tak de energy sangat -_-!
mata merah sebab mengantuk...muka pun da berbintik bintik sebab kene mekap 
dari pagi sampai petang...
sebenarnya kulit muka aku ni teramat sangatlah sensitif terhadap bahan mekap! :'(
boleh jer nak pakai,tapi janganlah terlalu lama... :)

okelah,aku nak share sikit gambar time photoshoot tudung aku tu...
kalau nak tengok banyak lagi pegi kat link ni:
https://www.facebook.com/pages/Syamsyuhaida-Collection/322577494538701


















alamak,terlebihlah pulok =.='
oke babai,tenkiu for reading uolls!!
*melambai lambai gedik =.='

No comments:

Post a Comment