Wednesday 20 March 2013

i am si gemok gedempol! :D

assalammualaikum semua ^___^

dua hari lepas = 48 kg

semalam =50kg

harini=???

ape aku merepek kat atas tu??haa...kali ni aku cume nak story ape yang tengah bermain main plus berjoget joget ala ala mak inang dalam kepale aku nih,iaitu pasal berat badan aku yang boleh dikira overweight lah bagi umi aku -___-! fuhh...disebabkan kat bilik kawan aku ni ade penimbang,so hari hari aku akan pegi menyelinap masuk ke bilik dia tanpa segan silu untuk timbang berat badan aku...!haha...tak kan nak timbang berat badan korang plak kan??mane boleh??!!hihihi...cehh...nak menyelinap bagai!konon konon macam jauh je bilik kawan aku tu...padahal sebelah bilik aku jer   -___-! hah! korang jangan terkezut ye tengok berat badan aku yang seterusnye nanti!haha! 

dear : umi :)

umi!!!hukhukhuk

anak umi ni dah gemuk gedempol dah  -___-!

so umi jangan risau ye! means anak umi 'sihat bin walfiat' kat sini!

(#ayat di atas ayat cover habis)  -___-!

cukup makan lah katekan!

(#padahal terlebih makan!) :D




hah! setelah aku sedar semua musibah yang menimpa aku ni,aku pon pegi jogging area sawah tepi kolej kediaman wang ulu dengan bestfriend aku...haa...tengok tu,special tak aku punyer tempat jongging?? bukan setakat dapat kuruskan badan and keluarkan peluh peluh lemak dalam badan, tapi aku jugak dapat tengok keindahan semulajadi ciptaan allah tau...tak pecaye??tengoklah background gambar aku tu sendiri ^___^ cantik kan bila ada rumah tengah tengah sawah padi...tapi musim padi baru jer lepas...bulan lapan aritu kalau tak silap aku...so ada tinggal baki baki or hampas sawah padi jer lah -___-! (#betul ke ayat baki baki and hampas tu??haha!) oke oke jangan jelez ye :P poyo je lebih aku ni kan?? kot2 korang tak jelez pon...hewhewhew


                   and finally??? ape kesudahannye hazirahalim oi!!??

                   berat badan aku tak turun turun pon -___-!

                                           hari ni =51 kg  :'(

hoi hoi hoi! tak payah nak poyo sangat eh, ko tu baru jogging sehari! tak kan lah badan ko tu nak kurus terus -___-! hah! sape nak hogging esok?? jom jom pegi same same ^____^ babai! see u!!








No comments:

Post a Comment