Friday 3 May 2013

the most expensive present i had!


assalammualaikum :)

hai korang,how are u??
aku sekarang ni teramat lah sihat tahu??
as long as i'm home,im fine...heee
oke,
aku mengaku! entry kali ni memang poyo giler!
tapi aku peduli hape =.='
bak kate fatin liyana kan:
"Tetapi kadang-kadang tang terhegeh-hegeh ni la yang ampa suma suka dok baca. Kalau tidak masakan surat khabar METRO merupakan akhbar nombor 1 negara."
hah tukar yang terhegeh hegeh tu sendiri jadi poyo ye :D

sebenarnya aku cuma nak story pasal hadiah birthday aku jer =.='
ape yang spesel sangat cek kak hazirahalim oi!!
hah! yang speselnye,birthday kali ni ku dapat emas oke!
i repeat! E M A S!
* bercakap ala ala mami jarum!haha

semalam,aku sampai pahang dari perlis dalam 5 pagi...
haha...punyelah hepi kan balik umah :D
konon konon boleh mengundi...
padahal tak cukup umor lagi!
*tak nak lepaskan peluang bersama famili tercinta! cheeewah! :D

sampai sampai je rumah, mandi, sembahyang subuh
pastu borak borak ngun umi sampai pukul 9 :')
rindu sngat kat umi tau...tu yang banyak story =.='
sampai lah tertimbulnye story yang emas tengah turun harge!
umi pon dengan muke seriousnye berkata:
jom teman umi ngan kawan kawan umi keluar bandar pagi ni nak??umi nak pegi kedai emas lah
nak tengok emas kat kedai paksu :)...
*muka excited habis :3

haa...buat pengetahuan korang, paksu aku tu ade kedai emas...
dye tu sebenarye sedara umi,tapi entah macam mana pon boleh ktorang panggil paksu pulak...name manjelah konon konon :P

aku pun terpakselah bawak hero hero comel kat rumah tu...
sorang name iman, sorang lagi zharfan :')

disaat kami didalam kereta :D

tengok!
iman tengah kumpul energy ^_^
R I B E N A 


konon konon nak tunjuk dada dye yang seksi tu :P


iman,mana lidah??


 mana gigi cantik iman??



hidung tak mancung tersorong sorong nak duduk atas riba orang mana??
:P


mana mata iman pulak???
haaa...pandaikan iman :')
alhamdulillah...


ni lah kedai pak su :)


letih menunggu umi and the geng memilih emas pilihan hati!




banyaknye choice!!
oh rambang mata umi dibuatnya =.='


oke,time ni aku betul betul tak tahu yang umi sebenarnya nak belikan untuk aku gelang emas tu...
so aku yang poyo ni,buat bongok jelah...
amek gambar je tau =.=' 
*sila perhatikan muka umi tu!
umi tengah berlakon konon konon gelang emas tu untuk dia sendiri...
hal ini kerana ye kawan kawan,
 supaya aku tak tau yang gelang emas tu untuk aku...
sweetlah pulak umi aku ni :)


suddenly!!
umi said:
heiheihei,dah lah tu...
tak payah nak bergambar sangat...
nah,cantik tak ni??
kalau umi berikan untuk dekrah,
dekrah nak tak?? :)


pilih pilih! :D


oh my god!!!
of courselah nak!
giler ape nak tolak kan?
rezeki tak baik ditolak tau!
heee...
*beg tu paksu bagi hadiah :) cantikkan??
heeee


my beloved adek <3
sebenarya adek tengah demam ni :'(
tapi dye still senyum bila bergambar dengan aku :'(
get well soon putera ku...
*padahal nak tunjuk gelang baru


tada!! hikhikhik
balik dengan hati yang teramatlah sangat happy!
umi cakap,emas tu kan pelaburan...
tenkiu umi :')
I L O V E U S O M U C H


babai ^^ kami dalam kereta
da nak balik rumah

tengok tu,iman da tertido :)
main kuat!
kan da letih :P
*paktutlah tiba tiba aku rasa berat je tepi bahu aku :3



ololo...ciannye...meh tito atash ribe kak erah meh :)


hah!due dua dah tido!
sorang atas aku,
sorang lagi atas umi :D


okelah,babai :)
tenkiu for reading semua!

No comments:

Post a Comment