Friday 26 April 2013

my own spa in my room(reduce eye bag) ^^


assalammualaikum ^^

yey!esok ahad :)
semua tak de kelas kan??
so ape kate kita manjekan diri kita malam ni 
hah??
nak saving,mane boleh pegi spa!
ish...bukan aku nak suruh korang pegi spa lah :)
alah...bilik kita kat kolej kediaman ni pun bolleh jadi spa! :D

meh meh,tengok ape yang aku nak merepek malam ni ^^
haaaa...
malam ni aku nak pakai eye bag remover tau...
memandangkan eye bag aku ni dah bersepah sepah sangat...
so aku pun nak reducelah eye bag aku ni...hukhukhuk
bila ade eye bag kita akan nampak tua kan?? :'(

tak nak tak nak!!!! :3

sooooo ^^

aku pun ke watsons :D
dengan rakusnya!!
aku beli product dari simply ni...
product ni keluaran korea kalau tak silap aku...
dye punya casing comel sangat tau ^^
ade gambar panda mate sepet+lebam!
pastu lepas pakai product ni jadi mate berseri seri pullak! lol!:D
cubalah,best jugak produk ni! ^^



tada! hah! :D
tengok tu,aku dah pakai dah...
pucat???
tu lah muke sebenar tanpa mekap! :3
buruk bukan?? =.='
hoho...

senang je nak pakai dye...
mule mule cabut sticker dye...
pastuuuuuu....
just tempek dekat bawah mate ^^
dah siap pun!
oke,tunggu 20 minit...
dah 20 minit??
boleh lah cabut...
hasilnye mata korang akan nampak lagi segar tau! :D
selamat mencuba!
tenkiu for reading this entry :')


2 comments:

  1. beli kat mana ni? nak try gak....x de produk yg sesuai dgn sy la....huhuhu

    ReplyDelete
  2. ni saya beli kat watson je :) harga dye murah jer tau,hehehe...rm 9.90 :D

    ReplyDelete